Kintantys IT poreikiai draudimo sektoriuje
Klientų patirties optimizavimas – šiuo metu yra pagrindinis draudimo bendrovių prioritetas.
Šaltinis: Gartner
IT paslaugos ir sprendimai jūsų draudimo bendrovei
- Skaitmeniniai kanalai. Užtikrinsime sklandžią skaitmeninę patirtį jūsų klientams bei draudimo agentams kurdami naujus arba atnaujindami esamus skaitmeninius kanalus, pavyzdžiui, interneto svetaines, mobiliąsias programėles, savitarnos portalus ir kt.;
- Informacinių sistemų integravimas. Sukursime ir įgyvendinsime informacinių sistemų integravimo strategiją bei IT sprendimų perkėlimą į naują aplinką užtikrindami sklandų sistemų tarpusavio suderinamumą ir verslo procesų efektyvumą;
- Aplikacijų modernizavimas. Atnaujinsime jūsų turimas aplikacijas iki minimumo sumažindami rankinį klientų paskyrų valdymą ir didindami kasdienių operacijų efektyvumą;
- Strateginės IT konsultacijos. Pasirūpinsime jūsų organizacijos architektūra susiedami ją su verslo tikslais ir taip užtikrindami verslo bei IT procesų suderinamumą. Dirbkite su patyrusiais bei TOGAF sertifikatus įgijusiais IT architektais;
- Informacijos saugumas. Platus informacijos saugumo paslaugų spektras – auditai, įsilaužimų testavimas, phishing atakų simuliacijos ir CISO konsultacijos. Pasinaudokite mūsų saugumo kompetencijomis jūsų kibernetiniam atsparumui bei verslo veiklos tęstinumui garantuoti;
- Duomenų valdysena ir ataskaitų teikimas. Sukursime ir įgyvendinsime bendrovės poreikius bei teisės aktų reikalavimus atitinkančią duomenų valdysenos strategiją;
- Robotizuotas procesų automatizavimas. Pasitelksime procesų automatizaciją – nuo draudimo polisų platinimo per tarpininkus iki draudimo sutarčių sudarymo operacijų – jūsų konkurenciniam pranašumui rinkoje užtikrinti.
Dirbkite su patyrusiais IT ekspertais
- Kibernetinis saugumas ir atitiktis. Teikdami IT paslaugas taikome tarptautiniais informacijos saugumo (ISO 27001), aplinkosaugos vadybos (ISO 14001) ir kokybės vadybos sistemų (ISO 9001) standartais paremtas praktikas bei užtikriname atitiktį teisės aktų (BDAR) ir finansinio reguliavimo reikalavimams (DORA);
- Agile taikymas. Skaidome ilgalaikius, sudėtingus ir hierarchinius procesus į trumpus bei iteratyvius laikotarpius, skirtus efektyviam projekto valdymui ir prisitaikymui prie kintančių reikalavimų;
- Omnichannel projektų patirtis. Turime solidžią patirtį kuriant ir palaikant omnichannel sprendimus, apjungiančius interneto svetaines, mobiliąsias programėles bei savitarnos portalus į vieningą ir sklandžią kliento pirkimo kelionę.