Baltic Amadeus pelnė AWS Advanced Tier Service partnerystę

2024 05 28 · 3 minutės

Naujas partnerystės su „Amazon Web Services“ (AWS) lygmuo – aukštas pasiekimas ir visos „Baltic Amadeus“ komandos įvertinimas. Viena didžiausių debesijos paslaugų ir infrastruktūros kūrėjų pasaulyje, kompanija AWS, mūsų bendrovei suteikė „Advanced Tier“ partnerio statusą.  

„Advanced Tier“ yra vienas aukščiausiių partnerystės lygių, kurį AWS suteikia tik išskirtinę kompetenciją ir veiklos rezultatus demonstruojančioms IT ir skaitmenizacijos sprendimų bendrovėms. Šis statusas reiškia, kad „Baltic Amadeus“ atitinka  griežtus gamintojo keliamus reikalavimus, susijusius su turimų specialistų  technine ir verslo kompetencija, įgyvendintų projektų apimtimi ir geriausiais klientų atsiliepimais.  

Ką reiškia „Advanced Tier“ lygmens partnerystė? 

Iš viso AWS partnerystės programą sudaro trys lygmenys: „Select“, „Advanced“ ir „Premier Tier“. Mūsų komanda pasiekė pakopą, kuri suteikia dar platesnes klientų aptarnavimo galimybes. AWS siūlo paslaugas iš daugiau negu 200 duomenų centrų visame pasaulyje. Ekosistema naudojasi milijonai klientų, nuo žaidimų industrijos ir gyvybės mokslo startuolių iki energetikos bendrovių ir vyriausybinių agentūrų.  

Debesijos paslaugos klientams padeda sumažinti išlaidas, tapti lankstesniais ir sustiprinti savo IT infrastuktūros saugumą, taip pat – greičiau diegti naujoves. Inovacijas skatinančią ir palaikančią sistemą vertina tokie globalūs AWS klientai kaip „Coca-Cola Company“, „Netflix“, BMW grupė ir daugybė kitų.  

Todėl pelnyta „Advanced Tier“ partnerystė yra svarbi mums ir visam regionui, kuriam atveriame prieigą prie saugios, lanksčios ir funkcionalios infrastruktūros, atitinkančios kariuomenės, bankų ir kitų duomenų saugumui ypač jautrių organizacijų reikalavimus.  

Ne veltui AWS debesijos saugumo priemonių rinkinį sudaro kaip 300 saugumo, atitikties ir valdymo paslaugų bei funkcijų, taip pat palaikomi 143 saugumo standartai ir atitikties sertifikatai. Debesijos paslaugas globali kompanija teikia jau daugiau negu 17 metų.  

Kaip mūsų klientai prisidėjo prie šios partnerystės? 

Mūsų komanda aktyviai diegia AWS debesijos projektus klientams Baltijos ir Šiaurės Europos šalyse. „Advanced Tier“ statusas yra ilgalaikio ir tvaraus bendradarbiavimo su mūsų klientais ir AWS partneriais įvertinimas – šį lygį pasiekia tik ne mažiau kaip 20 įdiegtų projektų patirtį turintys, plačių kompetencijų ir stiprią specialistų komandą puoselėjantys partneriai, sugebantys sklandžiai bendradarbiauti su AWS inžinieriais.

Darnus ryšys su AWS techninėmis komandomis Pabaltijyje ir Skandinavijoje mums leidžia sparčiai tobulėti, kurti ir klientams pritaikyti inovatyvius sprendimus.  

Didžioji dalis klientams įgyvendintų projektų yra susijusių su šiomis mūsų teikiamomis paslaugomis: 

  • AWS debesijos resursų panaudojimo galimybių analize ir konsultacijomis; 
  • IT išteklių perkėlimo į AWS debesį projektais; 
  • AWS debesijos optimizacijos, DevOps praktikų diegimo darbais; 
  • Infrastruktūros ir aplikacijų debesyje priežiūra. 

Kokią naudą tai suteikia klientams? 

Naujas AWS standartas reiškia, kad galime išpildyti savo klientų poreikius, susijusius su AWS debesijos paslaugomis. Detaliai analizuojame kiekvieno kliento situaciją, kad galėtume sumodeliuoti geriausią individualų scenarijų pagrįstą gamintojo geriausiomis praktikomis. Kiekviename projekte norime padėti klientui pasiekti optimalų rezultatą.

Sutaupome laiko, nes ilgametė mūsų patirtis leidžia greitai atpažinti ir įvertinti pirminius klientų poreikius. Šie poreikiai virsta uždaviniais, pavyzdžiui, jeigu: 

  • Norite turėti rezervinius resursus AWS duomenų centre; 
  • Norite atlikti perkėlimo į AWS debesį projektą (Lift&Shift); 
  • Kyla būtinybė perdaryti aplikaciją (Refactor); 
  • Galbūt verta atsisakyti turimo programinio sprendimo ir įdiegti naują pagrįstą AWS įrankiais(Replace); 
  • Ir t. t. 

Klientai ypač vertina, jog turėdami aukštą statusą „Baltic Amadeus“ gali padėti: 

  • Gauti  AWS finansavimą bandomiesiems projektams (PoC), kai dalis lėšų padengiama AWS gamintojo;  
  • Išnaudoti galimybę pirkti AWS resursus per „Baltic Amadeus“ – nereikia naudoti įmonės kreditinės kortelės;  
  • Suformuoti didelę vidinių specialistų komandą įvairaus dydžio projektams; 
  • Pasitelkti  AWS gamintojo techninius specialistus ypatingiems projektams suplanuoti ir įgyvendinti.  

Vienas dažniausiai pasitaikančių klientų poreikių , su AWS sprendimais „Baltic Amadeus“ padeda iškelti ir saugiai laikyti rezervines duomenų kopijas debesyje. Dažnai projektuojame ir paleidžiame atsarginį IT resursų  sprendimą, kuris gali būti aktyvuotas operatyviai, jeigu staiga sutrinka pagrindinio duomenų centro darbas (Disaster recovery).

Kas yra aktualiausia šiandien? 

Šiandien kaip niekada anksčiau organizacijos vadovaujasi išmintimi, jog atsarga gėdos nedaro. Išaugusi geopolitinė įtampa ir įvairūs kibernetiniai incidentai rodo didėjančią riziką. Dėl to įmonės ir institucijos rūpinasi ir daugiau investuoja į IT resursų bei duomenų  apsaugą. AWS sprendimai stipriai prisideda prie įmonių ir net valstybių atsparumo gerinimo.  

Pažangios įmonės jau įprato nuolat iš naujo vertinti savo naudojamus IT sprendimus ir sistemas. „Baltic Amadeus“ profesionalų konsultacijos padeda įvertinti galimybes ir prieinamus sprendimus, taip pat – net gauti finansavimą bandomiesiems projektams.  

Bendraudami su klientais dažnai atkreipiame dėmesį, kad organizacijos atsparumas yra kur kas daugiau negu vien darbuotojų gebėjimas atremti kibernetines atakas. Todėl klientams neretai iškeliame klausimus, pavyzdžiui:  

  • Iš kur žinote, kad įmonės duomenys yra saugūs? 
  • Jeigu įmonėje sutriktų IT sistemų darbas, kaip veikla galėtų būti veikla operatyviai pratęsta? 

Taigi, norėdami būti atsparesni ir efektyvesni, pasiruoškime klausimams. Ieškoti atsakymų pasitelkus aukščiausio lygio AWS paslaugas yra puikus būdas tobulėti ir patenkinti individualius poreikius.

Aptarkime naujas galimybes jums

Norite pasikonsultuoti ar turite papildomų klausimų? Susisiekite jums patogiu būdu jau šiandien.

Rezervuoti laiką

+370 5 2 780 400
info@ba.lt