„Baltic Amadeus“ rinkodarai vadovaus Skaistė Krikščiūnaitė

2021 06 10 · 1 minutės

Naująja IT įmonės „Baltic Amadeus“ rinkodaros vadove tapo Skaistė Krikščiūnaitė. Nuo birželio pradžios S. Krikščiūnaitė prisijungė prie atsinaujinančios ir augančios bendrovės strateginių pokyčių komandos.  

„Ateinu į „Baltic Amadeus“ įmonei labai reikšmingu metu: bendrovė stiprina plėtrą Baltijos ir Šiaurės Europos regionuose, sparčiai auga čia dirbančių specialistų skaičius, išskirtinis dėmesys skiriamas tyrimams ir naujovių vystymui. Poreikis tam ateina iš išorės, nes potencialas skaitmeninių paslaugų ir unikalių sprendimų diegimui šiuo metu tikrai didelis. Džiaugiuosi, kad galėsiu prisidėti prie „Baltic Amadeus“ kuriamų produktų pristatymo ir įvedimo į rinką“, – sako naujoji „Baltic Amadeus“ marketingo vadovė S. Krikščiūnaitė. 

Prieš prisijungdama prie „Baltic Amadeus“ komandos, Skaistė Krikščiūnaitė beveik dešimtmetį dirbo komunikacijos ir skaitmeninio marketingo srityse. Pastaruoju metu ji buvo interneto svetainių talpinimo paslaugas teikiančios įmonės „Interneto vizija“ marketingo vadove, atsakinga už prekių ženklų atnaujinimą, užsienio rinkoms skirtų produktų rinkodarą ir padėjo įmonei įsitvirtinti elektroninių svetainių pagal lankytojų srautus Lietuvoje dešimtuke. S. Krikščiūnaitė iki tol buvo didžiausios programuotojų konferencijos Baltijos regione „Build Stuff“ marketingo vadovė ir įmonės „Nortal“ komunikacijos specialistė.

Iki šiol „Baltic Amadeus“ marketingo klausimus kuravęs bei personalo ir marketingo vadovo pareigas užėmęs Darius Dužinskas dabar koncentruosis tik į personalo valdymo atsakomybes: „Per pastaruosius metus įmonė smarkiai išaugo, todėl vis daugiau laiko skiriame žmonių ir darbuotojų patirties kūrimo klausimams. „Baltic Amadeus“ planuojama plėtra neatsiejama nuo stiprios komunikacijos, todėl džiaugiamės, kad prie komandos prisijungusi S. Krikščiūnaitė – marketingo profesionalė, kurios patirtis leis sustiprinti komunikaciją ir rinkodarą“. 

Svarbiausia atsinaujinusio Marketingo skyriaus užduotis – įmonės vardo žinomumo didinimas ir paslaugų pristatymas potencialiems įmonės klientams. Kartu su atsinaujinusiomis „Baltic Amadeus“ Pardavimų ir Verslo vystymo komandomis naujoji marketingo vadovė bus atsakinga už naujų klientų pritraukimą ir naujų pardavimų galimybių paiešką Lietuvos ir eksporto šalių rinkose, taip pat skaitmeninio marketingo plėtojimą, įmonės komunikaciją ir socialinių tinklų vystymą.

Pasak D. Dužinsko, įmonė nuosekliai vykdo atsinaujinimo procesą ir stiprina strateginių pokyčių komandą, o nuo šių metų pradžios „Baltic Amadeus“ kolektyvą papildė jau virš 50 naujų specialistų.