Aptarkime naujas galimybes jums
Norite pasikonsultuoti ar turite papildomų klausimų? Susisiekite jums patogiu būdu jau šiandien.
Rezervuoti laiką+370 5 2 780 400
info@ba.lt
Pokyčiai yra svarbi progreso dalis. Su tuo susiduria kiekviena tvarų verslo augimą siekianti užtikrinti organizacija. Būtent galvodami apie verslo plėtrą ir klientų lūkesčių pateisinimą pradėjome 2023-uosius metus – „Baltic Amadeus“ įgyvendindami struktūrinius pokyčius.
Iki šiol dirbome kaip projektinė organizacija, o įgyvendinus vidinę transformaciją, bendrovėje suformavome į atskiras veiklos sritis orientuotus padalinius. Ši pertvarka, skirta greitesniam paslaugų teikimui ir vertės klientams didinimui užtikrinti, yra 2020 m. pradėtos įgyvendinti plėtros strategijos dalis.
Mūsų operacijų vadovo Vytauto Kaminsko teigimu, pastarųjų metų įvykiai – pasaulinė pandemija, Rusijos karas prieš Ukrainą – įrodė, jog siekiant užsibrėžto augimo organizacijoje yra būtinas lankstumas, o įgyvendinant IT sprendimus klientams – greitis. Anot jo, būtent tai ir įgalina naujoji „Baltic Amadeus“ organizacinė struktūra.
Klientai mums yra centre, tad glaudžiai bendradarbiaudami su jais galime įsigilinti į besikeičiančius jų poreikius. Be to, reaguojame į mus supančią aplinką – IT rinka ir konkurencija joje nuolat auga, o kartu plečiasi mūsų kompetencijos bei paslaugų spektras.
„Siekdami dar geriau atliepti klientų lūkesčius, pakeitėme organizacijos struktūrą. Iki šiol pagal naudojamas technologijas veikusios komandos suformuotos į devynis naujus padalinius, orientuotus į konkrečias paslaugų sritis“, – sako Vytautas.
Šios transformacijos metu buvo sukurtos naujos stabilios komandos, turinčios ekspertines žinias konkrečioje paslaugų srityje:
Tokia paslaugų specializacija aprėpia esmines IT sektoriaus sritis ir tuo pačiu kartu su klientu padeda geriau išsigryninti poreikius bei jų įgyvendinimui būtinus sprendimus.
Kiekviena konkrečios paslaugos komanda turi visą sprendimo kūrimui reikalingų kompetencijų spektrą, jų nebereikia iš naujo supažindinti su atskira verslo sritimi. Tad specialistai gali daugiau dėmesio skirti kliento pažinimui, jo poreikių įvertinimui ir pridėtinės vertės kūrimui.
„Paprastai sakant, ši paslaugų specializacija mums leidžia būti „arčiau kliento“, užtikrinti greitį bei efektyvumą. Toks adaptyvus, į klientus orientuotas, paslaugų teikimo modelis įgalina mūsų komandas visapusiškai konsultuoti ir teikti sprendimus sutelkiant visą dėmesį į konkrečią veiklos sritį bei kliento poreikius. Taip užtikriname greitesnį paslaugų teikimą ir didesnę investicijų grąžą savo klientams. Be to, tai leidžia stiprinti mūsų vidinę mokymosi kultūrą, tikslingai ugdyti tam tikrų sričių kompetencijas“, – komentuoja Vytautas.
Nei įmonės strategija, nei pozicionavimas rinkoje išlieka toks pat, „Baltic Amadeus“ ir toliau lieka patikimu technologiniu partneriu klientams Lietuvoje bei užsienyje, teikiančiu aukščiausios kokybės IT paslaugas bei sprendimus įvairaus dydžio verslams – nuo korporacijų iki smulkių ir vidutinių įmonių ar startuolių.
Norite pasikonsultuoti ar turite papildomų klausimų? Susisiekite jums patogiu būdu jau šiandien.
Rezervuoti laiką+370 5 2 780 400
info@ba.lt
Sužinokite, kas yra Microsoft Fabric ir kaip galite išnaudoti šios platformos potencialą priimant strateginius verslo sprendimus.
Sužinokite daugiau apie PLAIS sistemą, kokią vertę PLAIS kuria prie jos prisijungusioms finansų įstaigoms bei bendrai finansų sektoriui. Skaitykite daugiau!
Baltic Amadeus tapo Advanced Tier AWS paslaugų partneriu, teikiančiu debesijos sprendimus verslui Baltijos šalyse ir Šiaurės Europoje.