UX/UI konsultavimo paslaugos
Skaitmeninės patirties brandos vertinimas
Naudotojų tyrimai
Skaitmeninės klientų patirties strategija
Klientų pažinimo (Customer intelligence) strategija
Klientų kelionės žemėlapiai ir naudotojų personos
UX/UI konsultacijų privalumai
- Supraskite savo skaitmeninių sprendimų stipriąsias ir stiprintinas vietas remdamiesi skaitmeninės patirties brandos vertinimo rezultatais;
- Skatinkite klientų pasitenkinimą analizuodami ir atliepdami savo tikslinės auditorijos poreikius bei problemas savo skaitmeninio sprendimo kontekste;
- Lengvai kurkite į vientisą naudotojo patirtį orientuotą strategiją – nepriklausomai nuo naudojamo kanalo ar įrenginio;
- Didinkite investicijų grąžą (ROI) naudodami patikimus daugiakanalius sprendimus ir optimizuodami savo išlaidas bei resursus.
Ko galite tikėtis
Skaitmeninės patirties brandos vertinimo ataskaita
Kokybiniai ir kiekybiniai klientų pažinimo duomenys
Vartotojo personos kūrimas
Klientų kelionės žemėlapis
Patikėkite savo klientų patirtį UX/UI ekspertams
- B2B ir B2C patirtis. Turime ilgametę patirtį kuriant į verslo klientus (B2B) ar individualius vartotojus (B2C) orientuotus IT sprendimus, tad lanksčiai prisitaikysime prie jūsų verslo poreikių;
- E. komercijos kompetencijos. Plati e. komercijos sprendimų vystymo patirtis – nuo kompleksinių iki individualizuotų elektroninės prekybos platformų – jūsų sklandžiai naudotojų patirčiai;
- Daugiakanaliai sprendimai. Mūsų patirtis aprėpia skirtingus daugiakanalių platformų vystymo projektus įvairioms organizacijoms – nuo startuolių iki didžiųjų korporacijų;
- Dėmesys jūsų organizacijos poreikiams. Patyrę IT ekspertai detaliai išnagrinės jūsų poreikius bei įgyvendins tinkamiausią sprendimą.
Sėkmės istorijos
Pasikalbėkime apie jūsų IT poreikius
Pasirinkite jums patogų susisiekimo būdą – užpildykite žemiau pateiktą kontaktinę formą arba rezervuokite konsultaciją vaizdo skambučiu.
Adomas Gudaitis
UX gildijos vadovas
Laura Adomavičiūtė
Klientų aptarnavimo vadovė