Kodėl svarbu rūpintis skaitmenine klientų patirtimi?
Tik 14% klientų, besilankančių tam tikros organizacijos valdomuose skaitmeniniuose kanaluose, yra pakankamai įsitraukę, kad atliktų tolimesnius, konversiją skatinančius, veiksmus.
Šaltinis: Harvard Business Review
Išnaudokite skaitmeninės klientų patirties potencialą
- Lengvai administruokite ir skelbkite turinį interneto svetainėje naudodami efektyvius turinio valdymo sistemos (TVS) sprendimus;
- Suteikite 24/7 prieigą savo klientams savarankiškai naudotis jūsų paslaugomis pasitelkdami savitarnos portalų sprendimus;
- Plėskite savo paslaugų teikimo galimybes kurdami jūsų naudotojų poreikius atitinkančias mobiliąsias programėles;
- Leiskite savo klientams lengvai ir sklandžiai naudotis finansinėmis paslaugomis pasitelkdami pažangius skaitmeninės bankininkystės sprendimus.
Gaukite kokybiškus IT sprendimus
- Patirtis ir kompetencijos. Mūsų sertifikuoti ekspertai turi ilgametę patirtį bendradarbiaujant su įvairiomis organizacijomis – nuo startuolių iki didžiųjų korporacijų;
- Sklandi skaitmeninė klientų patirtis. Užtikrinsime geresnį jūsų naudotojų įsitraukimą ir pasitenkinimą įgyvendindami klientų poreikius ir lūkesčius atitinkančią skaitmeninę patirtį;
- Kibernetinis saugumas. Kurdami IT sprendimus jūsų verslui taikome patikrintas kibernetinio ir informacijos saugumo praktikas ir užtikriname sistemų atitiktį teisės aktų reikalavimams;
- Lankstumas. Norite gauti greitą konsultaciją? Galvojate apie ilgalaikį bendradarbiavimą? Lanksčiai prisitaikysime prie jūsų verslo poreikių.
Pasikalbėkime apie jūsų IT poreikius
Pasirinkite jums patogų susisiekimo būdą – užpildykite žemiau pateiktą kontaktinę formą arba rezervuokite konsultaciją vaizdo skambučiu.
Vitalis Kavaliauskas
Technologijų direktorius
Darius Šnioka
Klientų aptarnavimo vadovas